Tuesday 28 July 2009

need answer!!(sumbody jwb skit)

tyme: 3.47am (according my laptop)
mood:none..


hum,,dah nk subuh dah pon..
tp mate tak bpe leh tdo laa plak..mybe dah byak tdo siang tadik..
hum...ape yg leh buatkan diminati oleh seseorang tue mjadik sesuatu yg mnakotkan?
adekah ble org tue tlalu mgambil tau?
ataupon ble org tue sgt sayang pade kite?or cmane yer?
ako sgt mau tau apekah yg buatkan manusia jadik takot diminati?
ataupon sbb..
insan yg meminati taklah standing org laen?
humm,,huduh??xmnarik??xpopular??gemok??kekampungan??
haishh...sgt byk persoalan..
knape lak klo org dah ber'kapel' akn memutuskan perhubungan
tnpa boleh mneruskan pershabatan??
kawan atau cintan lagik hebat??
hum,,tp klo kite syg,,knape lak perlukan mnyakiti kan??
hum,,answer??

2 comments:

  1. aha..yes aku la orng nye yng kalu clash aku akn takan kwn ngn ex aku uh..but bkn aku musuh ngn dy..just aku takan jdik kwan dy,,i have no reason 4 it..maybe..bcoz aku malu nk ckap ngn dy as a kawan..sbb mse kapel kn kite salu gne seducing words(clean ver)=P n wat so eva..so bile da clash aku wase malu ngn ex aku..n lagi satu kapel mse skola dlu is not chinta..its a learning process k dear..so klau kite disakiti..its a normal things..but learn from it..n kawan n chinta..i prefer kawan..kawan is forever~

    ReplyDelete
  2. yup2..

    watever it is!!kawan is forever!!

    ReplyDelete

komen jangan tak komen