Tuesday 26 April 2011

ini siaran irama aku

oleh sebab aku seorang yang sangat nostalgik , maka itu aku sangat sukar untuk merubah rentak yang aku pilih untuk meneruskan perjalanan aku sendiri . beberapa tahun yang dulu aku memainkan rentak romantika seiring dengan perjalanan aku yang ditemani sesorang yang amat aku sayang dan aku kasih . irama romantika itu seolah olah sebati dengan kami sehingga kami melewati beberapa beberapa ratusan hari yang mengumpul kepada beberapa tahun2 yang gembira . tapi irama romantika yang aku bawa semakin lama semakin berubah kepada irama yang sadis dan sedih akibat daripada berubahnya peneman di sisi . irama romantika tadi akhirnya sayup sayup hilang dan akhirnya yang tinggal hanya irama sadis dan mengoyak ngoyak hati aku sedang aku melangkah longlai meneruskan jalan yang aku pandang makin kelam . sayu nya berjalan seorang diri dek kerana dah terbiasa berteman selalu . dah bertahun aku melangkah longlai dek irama yang aku bawak bersama tak aku tukar tukar . salah aku kah yang tak pandai tukar kepada siaran yang lebih mengujakan ? atau salah siapa yang tak berikan aku peluang mengecap kembali gumbira ?


Nobody In The World
Can Have A Crystal Clear Heart

Because

Everyone’s Heart Has Some Scratches
Scribbled By Their Dear Ones


No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen