Thursday 1 March 2012

1 march

gua dah terlepas 29februari sebab sebuk menghadap kepenatan nak sampai ke bumi shah alam . dan masalah yang mengejar gua macam along yang kejar penghutang 20juta ringgit . ok seryes wa memang kekusutan skang . masalah yang gua pon tataw lah macamane gua nak selesaikan . gua betul betul tnggu tuhan bagi gua keajaiban skang ni . rasa macam nak termuntah bila pikirkan sume bende ni serentak . dan gua tunggu hero gua bagi gua injection . tapi macam hampa je  . gua berharap hero gua dapat suntik gua dengan sedikit kata kata perangsang tapi nampaknya memang harap . arghhhh --.--


so skarang gua rase memang tak ade ape nak diseronokkan dalam idup gua dengan 29februari yang datang 4tahun skali ni kan ? oh mann .



n/k : wey salvatore kau ni memang kedekut kan . arghhh

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen