Saturday 14 August 2010

hitam putih pudar pilu

bila cangkung tepi laut
bayu angin bertiup lalu
bawak aku terbang jauh
masuk zaman hitam putih dulu
zmn hitam putih itu indah
sbb kau wujud tika itu
mana aku situ engkau
sedeh aku , pilu engkau
tapi kau hebat main wayang gambar
aku hanya belakang tabir
tak mampu nk seiring kau
kemudian kau berjalan dgn dia
seiring sejalan sedarjat
tp aku tau dia jugak akn kau tggal nanti
kerna kau sibuk mengejar depanmu
benar kataku
sekarang dia kau tinggal
aku kau sisih
takmengapa syg
kau tetap aku rindu
skrang zmn hitam putih kita
makin bewarna pilu
sbb aku sudah warnakan
dgn warna2 luka yg kau tggalkan
biar tak indah
tapi ianya sudah berubah
hitam putih itu takkan kembali
tapi warna warna luka ini takkan pudar
bila kau kembali
kau harus menikmati kepudaran ini
lekas, aku tunggu kau



No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen