Wednesday 25 May 2011

the brave one

sekarang makin kurang akal untuk menulis ayat ayat manis . ayat ayat berpujangga juga hilang. waktu emosi memuncak dulu , jangankan ayat , satu buku pon aku mampu . tapi masa berlalu , otak aku pon makin beku . hati makin senang nak padam emosi emosi silam . jadi yang tinggal hanya sendikit rasa geram dan keluasan kebebasan . kebebasan dari kelukaan dan kebencian . sejak kebebasan ni jadi milik hakiki aku , aku merasakan diri macam aktress dalam filem the brave one . kalau skarang aku ade pistol & tembak orang pon aku tak gigil tangan sebab aku tahu aku ade pada right side . hidup berasaskan undang2 itu perlu , dan mereka yang seperti aku ini yang akan membantu melunaskan undang2 yg tak kesampaian . haha . merepek dah aku !
well , hidup kalau sedih selalu pon tak syok . setiap org ada peluang untuk bangun selepas jatuh , aku dh bangun . walau lambat , aku tetap dah bangun . biar lambat asalkan intipati sebab musabab aku bangun itu terpahat dalam dalam . amacam ? kau nak susul aku tak ?



the brave one - great old movie . 5stars for u

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen