Friday 6 May 2011

entri separuh gagal

aku tenung lama lama kertas itu sehingga dasarnya telah aku tembus . aku biarkan pandangan itu kaku sehingga minda aku mengoyak ngoyak isi kertas tersebut menjadi helaian helaian yang mengecil dan semakin mengabur dari pandangan aku . kala aku tersentak dari lamunan , kertas itu masih begitu , kosong tanpa warna biru pen , tanpa coretan karbon . aku tahu ini kecelakaan yang bakal aku hadapi beberapa bulan dari sekarang . kecelakaan yang nampaknya seperti akan memberi luka parah pada minda aku . minda penjaga dan minda pembekal . rasanya masa makin meruncing , perlahan lahan aku gerakkan jari menconteng . mungkin sekadar contengan yang xmembawa apa apa maksud . yang aku tahu aku tak suke kekosongan . aku benci kosong seperti membenci babi babi dalam angry birds !

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen