Sunday 19 June 2011

sadis

kalau keputusan keluar je ,`mula lah entri nak sedeh sedeh serupa bini mati laki , kucing mati anak dan ape ape jua keadaan yang sedeh la . aku memang sentiasa sedeh la tengok keputusan memandangkan keputusan aku belum mencapai tahap yang aku idamkan . tapi sedeh lebih kat sem nie sebab ade beban besar nak kene bawak sem depan . haiyoh , kene banyak cekalkan hati kuatkan minda nie , kalau tak alamat berabuk dalam kotak hati jela angan angan aku tue nanti . takpe takpe , kau jangan nak sedeh sangat cma oi , usaha kau belum cukup je tue . tenang tenang . teringat kata kata along kadang kadang ..

"keputusan tue satu kenyataan , kau check cepat atau lambat pon mende tue memang dah tertulis . kau kenelah terima sebab mende tue usaha kau . jangan menyesal tapi kene geram untuk buat penambahbaikan . kau kene ingat , xde istilah good luck sbb luck only comes upon your well-prepared ."

thanks along . I LOVE YOU . aku tak rase kekurangan apa apa sebab kau ada . terima kasih . aku pasti akan jadi hebat macam kau , satu hari nanti . AMIN .

4 comments:

komen jangan tak komen