Friday 28 October 2011

kisah beragam

wa memang suka menipu , so what ?
wa memang suka wat lawak , so what ?
wa memang suka tunjuk power , so what ?
wa memang suka blagak hensem , so what ?
wa memang memang , so what what ?


dayyumm ..


aku adalah aku yang suka menipu asalkan org taktahu apa yang aku takmahu mereka tahu .
aku adalah aku yang suka berlawak asalkan org taktahu sedeh apa yang aku rasa .
aku adalah aku yang suka tunjuk power asalkan org takkan memandang rendah pada aku .
aku adalah aku yang suka berlagak hensem asalkan aku tahu aku tak sampai menggangu mereka .


pedulikan apa aku nak jadi , jangan nilai aku dari sebelah mata jelingan kau . datang dekat sini , aku bagi kau tahu siapa aku . aku bagi kau paham kenapa dengan aku . dan aku akan pastikan kau takkan menyesal kenali aku . sekali pun tidak .



n/k : ragam manusia memang pelbagai

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen