Tuesday 29 November 2011

Dirimu satu




satu hari itu kalau muncul .. akan aku usaha untuk cuba meluahkan isi hati .. bukan untuk aku menagih simpati tapi sekadar berlaku adil kepada hati sendiri .. memaksa hati untuk menyimpan rasa dengan terlalu lama sangat membuatkan aku mengasihani hati aku ..

sang jejaka , andai suatu hari itu tiba ...


M.K.A ,

awak , saya cuma nak bagitahu awak , saya dah lama menyimpan perasaan terhadap awak . saya juga tak pasti dimana permulaan rasa ganjil ini , yang pasti saya takdapat mencari penamatnya . saya tidak akan memaksa awak menerima saya kerana saya akan selalu menunggu awak . dan sekiranya awak memerlukan saya , saya setia di sini untuk awak . tapi sekiranya awak sudah ada yang membahagiakan , saya masih kekal dengan rasa ini dan akan sentiasa mendoakan untuk kebahagiaan awak . sesungguhnya , kebahagiaan awak , adalah kebahagiaan saya juga .


ikhlas dr hati ,
CW 30nov2011


n/k : kalau kau membaca , mudahlah kerja .

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen