Sunday 8 April 2012

aku bangang , sekian

tak ada banyak beza nya kitaran yang aku ada
dulu macam ni , sekarang pon begini lagi
masih sama semuanya tak ada beza
cuma aku makin malas
cepat terasa cepat terluka
dah makin tua agaknya
aku benci hubungan yang terlalu baik
aku taksuka ada feeling lebih
aku masih seorang yang cepat perasan
masih berfikir dasyat untuk yang simple
aku masih berKBKK untuk paham sesuatu
aku masih buntu untuk tahu yang baru
aku masih bodoh nak paham pasal hati
masih suka menyakitkan hati sendiri
masih bangang mainkan perasaan sendiri
masa mematangkan manusia sepatutnya
tapi aku konpius dengan ketidakmatangan aku
walau masa dah berjalan lama aku masih tidak matang
aku masih yang paling bangang
nak paham orang suka ke tak suka
orang menyampah ke gembira
terasa bangang makin bertambah gamaknya
aku bangang , sekian .

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen