Tuesday 5 June 2012

ape nie?

ini entri yang sangat gila . sedang jam menunjukkan 9:22 pm , dan esok aku ade test II untuk subjek industrial management . walhal aku tak study jadah haram ape pon lagi . tapi naluri mengatekan nak menaip sesuatu tapi rasa otak macam kosong kosong o000oo . arini aku join program survival , satu program berbentuk ceramah untuk semua anak2 di uitm khas dari ayahanda sahol . yang memberikan ceramah , salah seorang nya dari indonesia . encik firdaus . memetik ayat seorang kawan dari fakulti undang2 "aku tak paham macamane die boleh bercakap pasal merdeka sedangkan die sendiri tak penah rasa" . aku hanya dengar tak respon tak angguk tak geleng . aku cuma fikir , macam betul apa dia cakap , tapi aku tak kisah . siapa siapa pon kau , kalau kau rasa kau boleh bercakap , mampu berkongsi , why not u try kan ? tapi program survival ni syiok gak sbb aku tak pernah lagik pergi ceramah versi sinetron kan . selalu ala ala dikir barat , kali ini sinetron . tapi intipati yang diberikan sangat mendalam , berkenaan pusaka melayu yang kian hilang . walau aku tak dapat kutip semua input tapi ade lah jugak 2 3 ketul yang lekat . alhamdullilah lah kan . hahaha . ako tataw nak cerita ape lagi dah , blablablablablablablabla

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen