Friday 1 June 2012

...hummm

aku rindu untuk merasakan renjatan yang dahulu aku rasa . bukan , bukan renjatan elektrik 240voltan . aku maksudkan renjatan dalam badan bila cas cas dalam body terkujat melihat keajaiban . macam macam boleh sebabkan renjatan . aku teruja sangat menanti renjatan tu datang lagi . tapi bila ? keajaiban yang aku kagumkan semakin hari semakin lesap . makin pudar dan kian menghilang . aku jugak kelam memikirkan apa yang aku harus lakukan untuk mengekalkan keajaiban yang aku rindukan itu . cubaan untuk meraih keajaiban itu kembali agak sukar . aku rindu saat saat lama , saat terpaling pertama waktu aku merasakan badan ini terkujat dek renjatan ketika menantap dia . semuanya seakan kelihatan jelas , dia menghilang dan terus hilang . adakah dia membenci ?

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen