Thursday 29 November 2012

# analoGILA

melangkah dengan senyuman
itu kata semua yang di sekitar
kerana semuanya pasti akan baik baik sahaja
yakinlah dengan yang diatas
tambah mereka lagi .
senyum nipis terukir lagi
aku tahu , memang itu yang terbaik
terbaik untuk aku dan semua dari kita
sememangnya aku hadapi dengan senyuman
senyuman yang paling terdalam ertinya
ketidakpastian perasaan yang menyinggah di setiap hari aku
membuat kan aku sentiasa ingin tersenyum
tertawa dan menyanyi riang
ada kala aku diam tak lalu berkata
tapi aku yakin semuanya akan baik baik sahaja
aku akan pandang hadapan dengan tenang jiwa
masih banyak yang perlu aku buat
tak ada yang bisa merubah kalau bukan aku
jadi aku yakin .
aku bisa
hadapi dengan senyuman :)


                                                                                                       n/k : analogi hadapi dengan senyuman :)

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen