Friday 15 October 2010

kedai jahit

bila aku bilang jangan mudah jatuh cinta . kau ckp aku budak kampung kolot yang takut nk terima kenyataan . tp kenyataan-nya . kau yang takut sbb kau takut kau dicop tak laku .aku tak kesah pon . sebab aku hidup solo bertahun tahun dan aku masih sehat sejahtera . tak penah pon terpikir nk p tahan keretapi dgn badan pendek aku . aku cakap jangan mudah jatuh cinta sebab kalau kau jatuh cepat sangat nanti cepat sangat sakitnya kau dapat . aku cadang kat kau , kau jatuh secara perlahan lahan . tak kesah lah kau jatuh secara menggelongsor ke hape ke kan ? lagi baik camtue aku rase . bukan ape kalau kau jatuh secara mendadak , sakit hati kau nanti sebab terhempas . aku dah tengok ramai kawan aku yang sakit sebab dorang jatuh terhempas . kesian dorang . kau nak jadi cm dorang ? humm , aku jatuh secara perlahan2 , tapi kesan-nya pada aku , aku rasa sakit tue sampai sekarang . mula-mula luka tue besar dan pedih tapi skang aku dah pandai telan rasa sakit tue jadi aku makin tenang . cuma kadang-kadang aku tersalah duduk , tersalah langkah , terkoyak sikit luka tue . nasib abik aku dah pakar jahit menjahit ni . kau macam mane ? dah pakar menjahit belum ? kalu belum , cepat2 pegi taylor . NO DOUBT !

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen