Sunday 17 October 2010

ntah

kadang rasanya ako cadang nak bunuh je kau kan tapi aku pk2 balik nanti aku gak yang rase bersalah sepanjang idup last last t terjun bangunan . lagipon hukuman kompim gantung . tapi aku rase kalau aku bunuh kau gune cara pembakaran , rasenya takpe kot . yela sebab nanti kene hukuman 7tahun penjara je pon .idup senang , makan tanggung berak cangkung . tapi tue la beze nya antara kau dan aku sbb setiap kali aku terpikir nk buat cmtue aku akan terpikir jugak ape bende baik yang kau dh buat . tak banyak pon tapi cukupla untuk aku engat sikit2. tapi aku gase kalau kau la , kau terus amik pistol tembak kat kepala aku kot biarpon aku nie dah byk buat baik ke . tapi yang jahat seketul tue la kau ungkit2 kan sampai skang . eah , org baik ngaku baik ke ? hahahahaha . tapi takpe aku tahu kau tahu ape aku maksudkan . hum , sekarang ni dah moden sangat sampai semua budi2 baik nie org tolak tepi je . buat baik berpada - pada , buat jahat jangan sekali . dek sebab kan terlalu moden dah dunia skang jadi dorang nk merangka ayat tersebut agar kite sume nie sepatutnya membuat jahat seberapa banyak yang mampu . hahaha . ade brani ? secara serius nya , aku sudah menjadi mangsa kepada itu . so jangan benarkan diri anda menjadi mangsa seterusnya . manusia merangka dunia moden menjadi pentas fantasi . aku juge salah satu watak . cuma bedanya pasangan watak-ku telah lama pergi jadi kini aku diperkecilkan . yang lain masih terus . jalan terus jangan mundur . kalau kau undur , aku tunggu dengan peluru .

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen