Thursday 28 October 2010

naskah sedeh

selongkar penulisan di layar internet . aku jumpe bende ini

surat untuk mak


aku bace dan sgt menyentuh hati . aku meletakkan diri di tempat penulis. serius , aku takkan dapat bayangkan macammane kalau bende yang macam itu terjadik kepada aku . sumpah aku tak sedia. kalau kau, kau sedia ke ? bagi siape2 yg dah tak ade . i felt sory for u then . hmmm, aku sgt sgt tidak bersedia untuk menghadapi perkara2 sedemikian . kehidupan selama 21 tahun tanpa BAPAK bukan lah satu alasan besar untuk aku jadik KUAT seperti harimau dlm iklan biskut tiger tue. wuteverr. kehidupan tanpa seorang MAK memang aku takpenah list dalam senarai kehidupan aku. adeihh. taktaw la kalau ade yg letak mende tue kat dalam list diorang kan. MAK aku : PN.SITI ZALIHA BINTI SULAIMAN adelah mak terhebat abad ini bagi aku. 21 tahun aku idup aku mmg bersyukur tuhan bagi aku mak macam beliau . aku cube jadik anak yang terbaik . kenkadang sedeh bile teringat ayat2 mak aku bile beliau kate nk tunggu duit aku untuk hantar beliau ke tanah suci . bukan - nya abang2 aku takmau hantar tapi tahla mak aku suke buat ayat cenggitu . bila tepon hari2 mak engtkan suruh mengaji . jangan tinggal semayang sume. hummm , tah cemane lah idup aku tanpa beliau . serius aku takpat nak bayang. keras2 hati aku pon , aku takdapat nk tahan sebak la kalau pk pasal mende2 nie sume. adeihhh . tadik pon waktu g makan kat sek 2, aku tengok makcik yg tukang amik order tue, serius aku sedeh.. haishhh , mane la anak2 dorang? taknak tolong ke mak keje? sebaik mak aku takpayah keje sbb dpt anak macam ALONG . thanks along . i luv u . kalau tanpa along ngan mak , mesti aku takde kat tempat aku ade skang. mesti aku takpatla merasa jadik pelajar U . adoooiii . emo aku sekejap laa. tapi entahlaa, sume nie buat aku pedih hati laa. kalau mak n dorang takde , ape jadik kat aku ? haishhh =.="

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen