Sunday 16 January 2011

biarlah aku jadi hujan

kamu tersenyum kala kamu ungkap kata perpisahan
dan tak lupa
mendoakan kebahagiaan aku
seperti tiada apa yang berlaku
melihat kamu pergi dengan perlahan
ya tuhan , berilah aku kekuatan .
jangan biar dia dalam kesedihan
aku pasti takkan mampu untuk bertahan
pasti takkan dapat melepaskan
kamu laju didalam hujan
hujan jadi teman , hujan jadi saksi
kerna hujan , tangisan kamu tak kelihatan
kerna hujan aku takkan pernah menahan
aku tahu hujan ini akan memadam resah duka hati kita
dan membawa ia mengalir pergi
hujan yang lebat
selebat tangis hati aku
sekuat hiba hati kamu
kerna sayang ini terlalu hebat jadi aku turutkan
mampu melihat takkan mampu menghilangkan
sakit duka yang kau pendam
tak seperti hujan yang akan membawa duka mu turun
aku rela jadi hujan .
untuk kamu kalau itu bisa kau sembuh

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen