Saturday 1 January 2011

turun tirai 2010

orang sebok pegi celebrate newyear malam tadi , aku sebok pukul nyamuk kat tepi meja . tengok budak budak kecik main game condition zero . sane sini tulis happy new year . dlm henpon aku sendiri pon ade la 2 3 ketul mesej happy new year . hailaa , ape yang happy nye ? mungkin imaginasi kegembiraan aku nie tahap kelas pemulihan agaknya . mak aku cakap .. newyear 2011 .. berlaut laut org p sambut , aritu awal muharam .. kosong je masjid .. aku gelak jahat . kadang kadang gelak sinis . aku nk ckp ape lagi ? mende betul .. aku jawab .. mungkin sebab sume rumah pakai kalender masihi tue , tue yang tak perasan gamaknye . HAHA . bingai punye jawapan . kesimpulan 2010 bagi aku .. hentahlaa , pembukaan nye agak kurang baik . aku jadi haruk pikuk , carca marba sana sini . pelayaran aku pon jadik macam kene tsunami kadang kadang . tapi hampir ke penutup 2010 , aku makin ok , makin stabil pelayaran , dan saat semakin hampir ke penghujung , dapatlah makan buah sedap . start tahun 2011 , azam tambah lagi 5-lori so dah ade 10-lori la yang belum siap dicapai . HAHAHA . gilo la weyh . hidup kene la banyak matlamat kan . dah la melayu ni mudah lupa - sebab tue dorang siar byk kali piala AFF SUZUKI tue sbb nak bagi sume mlayu engt sentiasa yg MSIA menang kan . HAHAHA . merepek smbil makan kerepek la lu . haiyo . paper pon .. arini dah 1 jan 2011 . tarikh baru di tahun baru . bye bye 2010 . hello 2011 .

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen