Monday 9 January 2012

6:13 am

memandang jauh ke masa lampau , saat kau baru menjejak ke laman itu . kecewa luluh hati bila aku tak mampu jadi org yang terawal berhubung dengan kau . sebulan dua bulan kelewatan meninggalkan aku . pantas mendapatkan info tentang kau , berkejar mendapat kan kau . entah hantu apakah yang merasuk aku . berhubung dengan kau , buat aku rasa gembira teruja ketika itu . awal mulanya , keterujaan mengatasi segala . hampir setiap hari berhubung meninggalkan nota di dingding kau . sehinggalah sekarang , aku masih menjadi orang yang setia menatap dinding kau . penuh dengan cerita kau dan rakan2 yang aku tak kenali . terasa kerdil apabila membaca segalanya . kecewa kadangkala membandingbeza layanan kau terhadap mereka dan terhadap aku . tapi tak mengapalah , siapa jua aku untuk perlu dilebih ambil tahu ? sepanjang kita berhubung di laman itu , hanya beberapa kali kau menulis di dingding aku . tak mengapalah , aku tahu itu sudah mencukupi . dan subuh hening ini , aku seperti ingin menulis lagi di dinding kau menyatakan kerinduan , tapi aku tak cukup keutuhan semangat . jadi aku batalkan . aku harap kau sedar kadangkala aku menulis di dinding sendiri untuk di tujukan kepada kau . penuh dengan suka ada ketikanya dan sarat duka kadang kalanya . jikalau hanya rasa ini boleh disiat dan di buang jauh , ingin rasanya aku lakukan . humm , terasa mahu berhenti menulis disini , sebak .

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen