Friday 27 January 2012

tajuk : ( belum diisi )

tolong aku define kawan ,
explain aku pasal perasaan ,
terasa makin bangang dalam kehidupan ,
baik yang formal atau logik akal ,
tolong aku define suka ,
explain aku pasal cinta ,
terasa makin bodoh nak menilai rasa ,
tak kesah yang manis gula atau pahit peria ,
sebab aku taknak hilang rasional
membunuh antibiotik menternak parasit ,
mengigit seperti anjing tersepit ,
membuang yang patut disimpan
membazir yang patut dijimat ,
aku nak stabiliti tinggi ,
tak bergoyang sewaktu meniti
tak menyakiti tak disakiti
tak cacatcela semua sempurna
aku nak semua nya seperti sedia kala ,
tolong aku sekali lagi ,
kali yang memang bukan terakhir ,

kau , boleh ?


n/k : Joyah , awak tolong senyum pelizz .

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen