Thursday 19 January 2012

entahlah hati jiwang ini

takdir tuhan aku ke tempat kau ,
takdir tuhan jugak aku mengenal kau
awal mula tika bersua
hati sebal kata menyampah
otak mengkritik mimik muka meluat
itu aku , memang aku .

kau tak sama , unik yang berbeza
hidup ikut cara sendiri tak kesah kanan kiri
sana sini kau tegur mana kau suka ,
bertambah menyampah meluat lagi ,
tapi kau selamba macam tak reti
serba serbi aku kau tembak tubi tubi
itu kau , memang kau .

ironinya ,
dalam diam perasaan aneh mula bertandang
aku tak suka rasa mula bercanggah
argh , rasa indah pelik apa yang mengacau ni ?
jumpa kau dah jadi tak biasa , aku jadi rasa tak selesa ,
hati bunga bunga macam jumpa faizal tahir ,
debar debar macam pasha ungu ajak dating
oh shit ! ini memang tak baik untuk aku .

satu minggu dua minggu , satu tahun dua tahun ,
lama lama lama lama zaman itu dah tak ada
tapi kau masih tak hilang hilang
berkelip kelip dalam hati aku macam kunang kunang
kau pun semakin jauh jauhh jauhhh
aku selalu cakap terima kasih pada tuhan ,
sebab temukan aku dengan engkau .
bukan sebab aku rasa kau kunang kunang aku
tapi sebab kau sentiasa ada bila aku perlu
walau bukan sebagai teman istimewa
kau tetap sentiasa bagi aku energy baru

satu sudut yang jauh , jauhh dalam hati aku
aku akui sayang untuk kau itu besar , besar sekali
kasih untuk kau itu dalam , dalam sekali
jatuh cinta mungkin juga barangkali
tapi aku sentiasa akan simpan ini ,
simpan simpann dan terus simpann
sebab aku bukan yang layak untuk kuang kunang seperti kau
aku jauuhh jauhh jauhhhh di bawah carta

terima kasih untuk segalanya EN.SALVATORE .
aku doakan kau akan segera menemui jodoh bahagia .
kerna itu yang aku selalu harapkan
untuk kau gembira dan bahagia , bahagiaaa sampai bila bila .
AMIN YA ALLAH .



sory sebab aku jiwang sangat lah plak . dayyummm

2 comments:

  1. Mr. Salvatore? Mcm jaket yg Nick bagi Norah pakai kan? Then, pakwe Norah pgl Nick dgn nama Salvatore. Wahahahahah...

    Ok. Back to your story. Dilamun cintakah?

    ReplyDelete
  2. hihi , cerita menarik walaupon sy tak tgk -.-



    kurang arif tentang cinta , tp hati kata jwpn nya menuju kepada jwpn YA =.=

    ReplyDelete

komen jangan tak komen