Saturday 25 December 2010

aku tak mintak kau kapel dengan aku , lepas tue bawak aku jalan jalan sekitar msia . aku takmintak kau gantung gambar aku kat meja keje kau biar kau tatap ari ari . aku tak mintak kau masuk meminang bile cukup bulan time gaji kau masuk . aku tak mintak kau jadi kawan baik yg ikut cakap telunjuk aku . aku tak mintak kau dengar aku celoteh merepek pasal dongeng saudara datuk . aku tak mintak kau jadik seperti Brad Pit . aku tak mintak yang pelik pelik . aku cuma tak mampu lihat kau berlebih lebih bermesra mesra berkasih bersih dengan mereka . aku bukan primadona . aku bukan macam mereka . aku takmampu jadi mcm mereka . aku takmampu nak hadap semua . aku batak mengenal cinta . aku buta mengenal kasih . aku senak mendengar sayang . tapi bila aku lihat kau mesra mesra bekasih walau tak cinta , ambil berat tahu semua . aku tahu ada satu rasa yg datang tak semena mena . tolong , jangan kata ini cinta , kasih , sayang sbb aku elergi mcm kena kudis buta . hadoii , tapi ini serius aku tak suka . tolong jangan buat buat lupa . aku nak kau macam dulu . senang cerita senang terima tak gusar tak kesah . mana yg itu ? mana ?

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen