Friday 3 December 2010

love in the air

" Hai cinta hati. Hati saya dah lama saya tinggakan pada awak. Awak tau tak. Mesti awak tak tau kan. Ye la sape je la saya ni kan. Memang dah lama tengok awak sebenarnya. Maklumlah rasa nak suke tu tibe-tibe je datang kan."

aku petik ayat mistik dari page amir shahril ni ketika aku melepak di page beliau pagi ni. haishh , menarik ayat yg di karang sampai buat aku terpikir , andai aku labuhkan ayat tue di page aku dan aku dedikasi kan pada si dia atau mungkin aku labuhkan ayat tue di wallpage dia aje ? maksudnye aku sedang mencarik maut . memetik ayat yang aku penah bagi pada seorang kawan. melafazkan cinta pada arjuna seumpama mendaftar masuk menjadi ahli sarkas . menghibur tanpa diendahkan hati sendiri sedang berduka atau kecewa. memuaskan tanpa dapat balasan. benar atau tidak anda nilaila sendiri . tapi sungguh aku takut. tapi hati yg terjatuh belum dapat diselamatkan. cinta hati yang sy tiggalkn hati saya sgt tdk bisa saya dekati . kini hati-ku tertinggal pada si cinta hati . saya harap awak takkan buang hati tue ye . bia je hati tue kat situ k ? saya harap awak hepi selalu . <3





No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen