Thursday 17 March 2011

17MAC2011

sesekali aku teringat kan kau , aku terpikir untuk bertanya . andai 1hari aku pergi dulu , kau rase kau sudi tak nak melawat aku ? aku takkan paksa kau , tapi aku harap aku dapat tengok kau dari jauh walau tyme tueh aku dah tak mampu tuk bicara dengan kau . aku harap waktu tueh kau akan maafkan semua salah aku dan akan lupakan suma kisah duka kita . aku harap kau takkan ulangi dengan yang lain apa yang kau dah buat pada aku . andai TUHAN kata hayat aku makin singkat, kau agak kau mampu tak nak buat aku senyum saat saat hujung yang TUHAN bagi aku ? bagi aku lupakan sakit aku dan engat kisah manis kita ? kau rase kalau esok semua tue jadi , kau sempat tak nak sedar apa yang tengah terjadi nieh ? kau rase aku sempat dapat tak ? tapi ...tapi .....



aku pandang langit atas ,
bersyukur masih ada nyawa .
bagaimana esok bagaimana lusa ?
hidup aku memang langsi ,
kerna pilihan aku sendiri ,
jangan salahkan TUHAN ,
hakimi dari iman ,
moga kesempatan yang ada ,
dapat aku sempurnakan ,
bemula dari sini ......


No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen