Thursday 10 March 2011

abstrak!

perasaan yang abstrak kembali mencair , menghidupkan rasa bunga bunga rindu yang dah lama pudar. bunga bunga yang aku pasti sukar untuk layu bila sudah mula berkembang. kenangan itu subjektif . boleh jadik ianya pahit , boleh jadik ianya manis . merujuk pada kata yang pakar , kepahitan pada kenangan sebenarnya merupakan kemanisan . jadi kalau di kira mengikut hukum matematik maka kenangan adalah manis . dan disabitkan dengan penyataan itu , aku sering bersedeh untuk bende yang dinamakan manis . dulu waktu mule mule patah hati , hari hari aku dongak langit , kire kire bintang , hitung hitung hari mane tahu die nak datang balik macam cerita p.ramlee tue ker . tapi aku dah boleh bau ape nak jadik kat depan . tinggal aku je yang memang kuat berangan tak brape nak sedar diri . sekarang kire kire dah lebih kurang 2bulan 3 hari aku berjaya buat2 buta macam aku tak kesah pasal dunia . tapi kalau panas , takkan sampai ke petang kan ? perasaan rindu tue datang lagi menggamit . dan aku labelkan diri ini sebagai stalker terhebat .tanpa sengan silu aku carik lagi dia di alam maya . senyum makin lebar dapat tengok foto foto nya . senyum luar memang lebar , hati dalam pon koyak makin lebar . sakit yang aku rase adalah sikit sikit sama macam tyme aku excident langgar divider jalan dulu . memang shilake bile rase macam nie datang , tapi kalau taknak rase , kang bukan lah panggil manusia . dah takdir tuhan manusia itu lahir berperasaan . makin langsi hidup aku jadi nya bila melayan perasaan . macam nk mintak pari pari magik bagi aku pinjam kayu sakti biar aku dapat tengok dia hari2 . ouch ini memang shial . common la . sudah sudah la weh . melingkup hidup kalau terus cmnie la ..






tuk si chantek manis , slm syg tuk kau !

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen