Monday 21 March 2011

sedetik dua detik


"" Kasihku…ku amat mencintai kamu

Kerana kau beri erti hidup

Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya ""


tadi waktu aku dengar lagu lagu kat alam maya , aku tedengar lagu tue . cepat sgt otak aku tangkap bait bait ayat yang anuar zain ucapkan tueh . tibe tibe aku sedeh plak . bodoh nye perasaan yang tibe tibe datang nieh . aku berdetik dalam hati . sedar tak sedar sebenarnya , hati manusia aku ini sgt lemah , hatta mendengar lagu sedih macam nieh pon aku dah macam bot yang dipukul ombak . kalau takdir menemukan kami lagi , entah apa pulak yang aku rasa dan buat agaknya . patkal lah aku tak menangis mendengarkan lagu tueh . mendalam bait bait lagu nya . aku selongkar di alam google , tak smpai 5saat dah dpt lirik penuh nya .. sedetik lebih selepas selamanya , kalau termampu dengan izinNYA , aku pon mahu .


SEDETIK LEBIH

Setiap nafas yang dihembus

Setiap degupan jantung

Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan

Dalam tidur dan khayalan

Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang

Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu

Kerana kau beri erti hidup

Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan

Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia

Asal masih adanya kamu


No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen