Wednesday 16 March 2011

cerita spoilll

15 MAC 2011 / 3PM

seronok makan kfc tadik maseh terase kat perut memandangkan perut agak kedepan skang . bukan senang nak melepak dengan geng geng sedap nieh . hahaha . uya pulak bawak kete , lenjan la . sesedapnye aku lepak kat bilik , henpon aku pon bergegar . kawan aku tepon upenye , mintak hantarkan die balik ke umah kat sek 7 dr pdg kawad . pehh , spoil tyme tidow aku ! takpelah sesekali tolong kawan kan ?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



sesampai kat padang kawad , aku tengok kawan aku dah gupe ayam berak kapur dah .. haishhh patutla die kate die ponteng kelas , demam rupenye . almaklumla aku kan tak biase pasal ponteng ponteng kelas nie . haha . aku pon offer tok bawak beliau tuk bawak g PK . beliau dah malu2 lalu menolak cakap takmau aku lewat ke kelas pukul 4 tadik . aku wat 'teberk' terus je bawak die g PK.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



untuk menampakkan macam aku memang nak ke PK(pusat kesihatan Uitm) , aku pon daftar la sesame ngan die . sekali aku dapat bilik yang lebih kurang orang dari die daaaa (kat PK ade byk bilik doktor,die bg num ikut bilik) . elok je aku duduk , name aku pon panggil . spoil laaaaaaaa! baru nk lepak tengok dongeng indon kat tb3 . hahaha . aku pon ketuk pintu doktor . elok2 je aku bukak pintu ... haaaaaa ................ sekali aku dapat doktor yang gupenye sebijik macam MR. X tueh . alahai ,,, aku yang bego nieh p berdiri depan pintu doktor tueh , lame la jugak . smpai 2 3 kali doktor tueh panggil baru aku masuk .. haishhhhh spoill shiallll aku niehhh ! sepanjang die rawat aku yang sebenarnye tak sakit nieh ,, aku dok la menatap die . miahahahahaha . dah la gupe same , gaye pon same dik non oiii . ahahahaha .. siyes aku mabuk rindu kat die nieh ... sekali tetibe doktor tueh nak chek dada gune streokopik ke jadah hape ah tuh . die pon letak kat dada kanan , pastu dada kiri .... selang bape saat ... tup tup die tinggi suare lak tnye aku ade masalah ******g ke ? haishhhh spoilll laaaaaaaaaaa! kantoi la aku ni kategori mati cepat ! takpat nak ngorat . hehehehe . aku pon terangkan serbe sedikit pasal masalah aku .. siot laaaa , kene marah lagik ,, suh p dignos plak jadah haram hape . terus hilang selera nak mengorat .. dah2 ,, cancel laaa !





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

actually the main story is , alahai doktor nie , buatkan aku tambah rindu kat MR. X ... spoill x citer aku ?? spoill laaaaaaaaaaaaa !





No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen