Saturday 17 December 2011

Live Simply So Other People Can Simply Live.



betapa tersentuhnya hati setelah menghayati video ini . sungguh , ini ikhlas dari hati bukan ajuk ajuk bukan main main . aku tersentuh rasa luluh seluruh hati dan jantung seluruhnya . aku berdoa meminta pada tuhan , janganlah aku di uji sehebat ujian dia . tak sanggup rasanya melihat yang tersayang terseksa . tak sanggup juga melepaskan yang tersayang jauh dari mata . memang aku juga takpenah mengucap apa apa kata manis , kata kata manja . cium di pipi juga kadang kala sahaja bila nak berpisah pulang ke bandar kononnya . tapi , jujur .. aku memang sayangi dia , hebat sayang aku tak tertanding kuasanya . yakni kalau siapa sakiti dia , bunuh pun aku sanggup asal dia dapat terbela . sungguh , cinta dalam aku tetap untuk dia . berbulan bulan mengendong aku , berpuluh tahun menjaga aku . berseorangan tak ada peneman . terima kasih mak , buah hati pengarang jantungku . kekasih hidup matiku , siti zaliha sulaiman .

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen