Monday 17 December 2012

# aizat - bila waktu berhenti



Aku tahu tiada rasa yang sebegitu
Menyenangkan rasa pagiku
Mungkinkah kau juga begitu
Waktu lena waktu terjaga tiada beza
Adakah aku terpedaya dengan perasaan membuta
Aku tinggalkan semua hanyalah untukmu


[Chorus]
Semua takkan terjadi
Semua takkan terjadi
Bila waktu berhenti


Aku tahu tiada tempatku tuk bertanya
Hanya termenung lama-lama
Menanti dengan angan-angan
Mungkin nanti akan terdaya melupakanmu
Memulakan kisah yang baru
Seperti kau tak pernah ada


Aku tinggalkan semua hanyalah untukmu
Semua takkan terjadi
Semua takkan terjadi
Bila waktu berhenti


Semua takkan terjadi
Semua takkan terjadi
Bila waktu berhenti





n/k : semua takkan terjadi . itu fakta . 
bila agaknya waktu aku akan tiba ?
untuk bukak langkah dan pergi ? 

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen