Thursday 27 December 2012

# entri-haram-bapak-bosan

beberapa hari lagi sebelum kita melangkah ke fasa membuat azam baru . itu bermakna hanya tinggal beberapa hari saja lagi untuk kita semua melunaskan apa yang belum kita selesaikan dari lori azam untuk tahun 2012. sangat laju masa beredar sekarang , serasanya aku baru aje update tentang tahun baru 2012 . tapi dah sampai di penghujung dah rupanya . umur semakin meningkat , 23 akan jadi 24 . nombor semakin bertambah dan aku jugak semakin menjadi malas . nope , bukan malas yang itu  . malas dalam nak melengkapkan idup dengan eksesori kehidupan . famili aku sibuk bertanya kan orang di sisi , orang di hati dan macam2 lagi . aku pulak tak lalu nak berfikir . kerjaan belajar aku rasa dah maximum dah aku boleh pergi , tak pasti setakat mana aku mampu untuk tolak lagi kekuatan diri ini . dan tentang perasaan yang semakin lama semakin datang dan pergi . aku dah bosan ke menunggu dia ? salah aku lah jugak sebab mane ade die suh tunggu . die kodok je kot tak kesah . aku rase ade bezanya rasa ini sebelum dan selepas aku membodohkan diri mengakui pada dia secara direct . HAHAHAHA . kadang manis kadang masam kadang macam haram . aku harap , masa beberapa hari ni , aku dapat perbaiki azam aku yang berbaki lagi . sebab salah satu dalam list tue ialah nak melepaskan dia dari sangkar hati aku . ecehhh , ok fine . aku seryes . tulis karangan panjang2 aku pon dah letih . nampak sangat dah tua . dayyum .

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen