Thursday 13 December 2012

#ini memang novel

bila manusia dalam kondisi paling restless , urat dalam badan dah menengang ,  otak mula lesu , wayar suma loose mcm gampang . memang manusia tak mampu nak letak otak pada garisan yang lurus dan berpikir dengan akal yang sehat . semua yang dia nak buat cuma nampak bintang bintang . sume nampak macam lopong je . yang ada hanya diri sendiri dan kerja yang mgunung kat depan muka . sumpah memang macam haram .
malu nak mengaku tapi kondisi aku memang dah macam tu . mata aku dah serupa mata panda . bukan aku nak cakap apa tapi rasa macam badan menyerupai panda pon dah wat gua seksa bro . skang mata gua plak macam panda . pehh gua memang pedih hati skang . aku rasa banyak betul dugaan yang mendatang . sampai aku nak nyanyi lagu siti nurhaliza kadang2 . aku cekal je hati ni . sebab ngenangkan ahad aku punye hari nak datang . peh peh peh .
ok , ahad ni aku ade presentation final year project . kemon lah fyp kot . aku dahlah nak grad on time . hahaha . ok tak lawak . aku seryes lah ni . skang aku rase aku memang lalok . fine fine fine . matilah aku nak cakap ape ke tulis ape . eh , emo plak . hahahahaha .temujanji dengan abang hensem dah terlepas . padan muka aku . jantung dah merengek2 . dayyyummm . aku memang cuai .
pandang rak buku aku nampak buku library . 3bijik dowhh . aku patut pulangkan 5hb . arini ? 13hb dah ! MATI LAHH ! ok next , pandang whiteboard . next week test 3 EIS ? hell yeah . aku tak study jadah ape pon . ESOK present EIS ? memang nak bunuh aku ke ? kemon la dr LAU . sabtu nk p taiping . gua memang suka melancong kan . hahaha . ok ape aku repek ni ? kerepek dah nie .
blablablablablablabla aku rasa aku dah makin lalok makin sawan makin gile . senin depan belajar kete . rabu aku JPJ test . helllllooooooooo . aku dalam kondisi malas ni mampu ke nak wat sume ni hoiii ? hahahahaha. amik kauuu panjang aju taip . kalah intro fyp dowhhh .  ok skang ako rase macam final yearrr ni heaaaaaaaveeeeeennnnnnnnn sgttt . pftttttt .
i need a life  . sehari pon jadi lah hoiii . ok abis . sambung jadik panda . kbaiiiiiiiiiiiiiii .







                                                                                         ########aku memey gilo dahhh

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen